Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 3.2FSI ] Czy to już po silniku?  
Autor Wiadomość
byczek1990 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 33
Dołączył: 10 Cze 2015
Posty: 21
Skąd: London
Wysłany: 2016-09-27, 21:16   [D3 06 3.2FSI ] Czy to już po silniku?

czy silnik jest już do bani?

filmik

wiem ze to rozrząd ale czy to już świadczy o tym że coś pokrzywione już jest ze nie chce zapalić?
stało się to na postoju przy próbie uruchomienia silnika, dzień przed silnik normalnie chodził
 
 
czaszkin77 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 46
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 151
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 2016-09-27, 21:21   

kompa i zobacz jakie błędy wywaliło
 
 
byczek1990 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 33
Dołączył: 10 Cze 2015
Posty: 21
Skąd: London
Wysłany: 2016-09-27, 21:25   

kurde właśnie miał 3 błędy wszystkie były odnośnie rozrządu, ale usunołem je znikneły i teraz sie nie pojawiają

[ Dodano: 2016-09-27, 21:46 ]
czy jak by coś pogieło to czy on wogóle by zakręcił? bo jak próbuje odpalić to on jakby już miał zapalić ale nie odpala jak na filmiku wsumie
 
 
Majki 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Majki
Jeżdzę: A8 D3,S8 D2
Wiek: 39
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 65
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2016-09-27, 22:02   

Najprościej sprawdzić sprężanie i będzie wszystko jasne.Podejrzewam,że na jednej Vce będzie 0 0 0 bo się napinacz skończył i łańcuch przeskoczył na wałkach
_________________
Było A8 2.8,4.2,S8 fl
Jest D3 4.2
 
 
byczek1990 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 33
Dołączył: 10 Cze 2015
Posty: 21
Skąd: London
Wysłany: 2016-09-27, 22:28   

czyli najpierw trzeba to sprawdzić, bez tego nie jest pewne że jak wymienie te napinacze to wszystko wróci do normy?
 
 
j3drek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 154
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-09-27, 22:39   

Jeśli wcześniej zawory nie spotkały się z tłokami to tak ;)
 
 
byczek1990 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 33
Dołączył: 10 Cze 2015
Posty: 21
Skąd: London
Wysłany: 2016-09-27, 22:43   

rozumiem że nie koniecznie samochód musi być w ruchu aby do tego doszło, wystarczy sam rozruch na zimnym silniku?

[ Dodano: 2016-09-27, 22:44 ]
chodzi mi o zakręcenie samym rozrusznikiem
 
 
j3drek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 154
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-09-27, 23:10   

W ruchu przy wysokich obrotach uszkodzenia mogłyby być większe. Na początek wykręć wszystkie świece, zrób kilka obrotów walem(kluczem) jeśli coś będzie się blokować to zawory spotkały się z tłokami. Słuchając dźwięków na filmiku tak mogło się stać. Wtedy musisz przekalkulować co bardziej się opłaci, remontować ten silnik, remont głowic ,nowy rozrząd itp, czy szukać innego silnika, wymienić rozrząd i śmigać. Sprawa jest trochę utrudniona, gdyż ten silnik ma rozrząd od strony skrzyni <jezyk2>
 
 
byczek1990 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 33
Dołączył: 10 Cze 2015
Posty: 21
Skąd: London
Wysłany: 2016-09-28, 06:19   

Tak też zrobie jak napisałeś, tylko jak by ktoś podpowiedział jakom kluczem dam rade to zrobić
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-09-28, 06:59   

Nie chce byc zlym prorokiem ale silnik wedlug mnie umarl. Ja bym to zrobil tak:

1. Zmierzyl kompresje na początek. Jak wyjdzie ze jej nie ma lub jest slaba na jednej czapce to:
2. Kupil bym endoskop za pare zlotych -> http://allegro.pl/endosko...2,1&bi_c=141758
3. Zajrzal do kazdej komory spalania.

Jak bedzie widac odbicia zaworow na tlokach albo pokrzywione zawory to szukaj drugiego motoru. Jak nie widac odbic na grzybkach zaworów i tłokach to jest szansa ze zmiana samych napinaczy załatwi problem (ale gwarancji nie ma)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2016-09-28, 08:11   

A ja poprostu zdarł bym pokrywy zaworów i zajrzał najpierw tam.Jak dla mnie to wysrał się nastawnik ale zobaczymy co kolega się dowie.

byczek1990 pisz jak się sprawy maja.Powodzenia.
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
byczek1990 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 33
Dołączył: 10 Cze 2015
Posty: 21
Skąd: London
Wysłany: 2016-09-28, 09:34   

Ok zamówiłem już endoskop pojutrze powinien dotrzeć i zobaczymy jak tam tłoki i zawory. Co do tych nastawników hmm zanim to mi się stało jakieś 3dni przed awarią miałem pewiem obiaw po którym samochód odstawiłem i nim nie jeździłem bo bałem sie że coś sie stanie. Rano wychodze do pracy odpalam i przez pierwsze 2sekundy grzechotanie w silniku i potem cisza, na powrocie z pracy odpalam nic cisza, drugi dzien rano cisza, dojechałem do pracy zgasiłem silnik odpaliłem ponownie i znowu ten grzechot przez 1-2sek. Po pracy odpalam grzechotanie nie ustawało, po zgaszeniu i odpaleniu ponownie silnik odpalił normalnie jakby coś się zawieszało

[ Dodano: 2016-09-29, 23:16 ]
Panowie dziękuję wszystkim którzy próbowali mi doradzić/pomóc samochód niestety sprzedałem otrzymałem zadowalającą mnie sumę, sprawie sobie następne :P .

kupujący powiedział mi że jak go zrobi to mi napisze co tam sie stało.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2018-01-29, 21:56   

I co było ?? Chyba nie obluzowały się "klapki wirowe " ( czy jak to tam się pisze ) i chyba nie narobiły bałaganu w silniku ???
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.