Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 4.2PB/LPG ] Brak mocy, telepie i źle reaguje na gaz  
Autor Wiadomość
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-12-12, 17:51   

na lpg i benzynie tak samo ?
 
 
majkel_majki 

Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 17 Lis 2017
Posty: 21
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-12-13, 00:29   

Tak, na benzynie jeszcze gorzej bo pompa paliwa to knot i nie ma wydajności.
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-12-15, 08:24   

wymien sondy i wroc na forum pisac dalej , w sumie nie wiem o czym dyskusja skoro sonda jest trupem , wymieniasz i piszesz dalej jesli nie pomoze powodzenia
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
majkel_majki 

Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 17 Lis 2017
Posty: 21
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-12-15, 19:17   

preston81 napisał/a:
wymien sondy i wroc na forum pisac dalej , w sumie nie wiem o czym dyskusja skoro sonda jest trupem , wymieniasz i piszesz dalej jesli nie pomoze powodzenia


Czytaj co napisałem jeżeli chcesz pomóc bo za takie odpowiedzi z czapy to ja dziękuję. Sondy są nowe i pracują, wolne obroty równe jak od linijki, a auto dalej nie jedzie.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-12-15, 21:20   

ład z pompą paliwa zrobić :] a potem do tego lpg
 
 
majkel_majki 

Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 17 Lis 2017
Posty: 21
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-12-15, 21:49   

Z tą pompą to jest dziwny temat, na zimnym silniku każde dodanie gazu na pb powoduje dławienie, natomiast na nagrzanym można normalnie jeździć. Na biegu jałowym na obu paliwach wolne obroty idealne i wkręci się do odcinki, a podczas jazdy jakby coś go trzymało.
Błędów w sterowniku nie ma, teraz muszę załatwić sobie drugiego kaskadera i zlogować jak się zachowuje przepływomierz.
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-12-15, 22:14   

a kolektor ssący nie stoi ?
 
 
majkel_majki 

Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 17 Lis 2017
Posty: 21
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-12-15, 22:16   

Dźwignię można ruszyć ręką, a podciśnienia są szczelne, więc zakładam, że klapki działają.
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-12-15, 22:20   

tam niema klap,tylko taki walec z otworami .sprawdzałeś lewiznę ?.A Fajki cewek w jakim stanie.
 
 
majkel_majki 

Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 17 Lis 2017
Posty: 21
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-12-15, 22:26   

Możliwe, w każdym razie rusza się to. Lewego powietrza nie ma, fajki cewek całe, cewki w oryginale, świece + 2 moduły zapłonowe nowe. Nie czuć żeby wypadały mu zapłony, komp też nie rejestruje takiego błędu dopóki nie próbuję mu wstawić na zimnym na benzynie. Wtedy się zadławi, strzeli paliwem w kolektorach i przeważnie wywali CAT.
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-12-15, 22:29   

regulator ciśnienia nie puszcza paliwa przez podciśnienie ?
 
 
majkel_majki 

Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 17 Lis 2017
Posty: 21
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-12-15, 22:30   

Nie, regulator jest ok.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-12-16, 07:33   

kolego to co opisujesz to raczej wina wydajności pompy
temat lpg na razie jest nie istotny trzeba zrobić paliwo i ja bym się na tym skupił
Korekty jaki auto utrzymuje ?
 
 
majkel_majki 

Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 17 Lis 2017
Posty: 21
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-12-16, 09:09   

Korekty krótkoterminowe cały czas w granicach -7.5%, długoterminowe 0. Spróbuję załatwić sobie na dniach inna pompę i nowy filtr paliwa i zobaczę jak się zachowa.
 
 
mysticK 

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 32
Dołączył: 06 Maj 2016
Posty: 26
Skąd: Nasielsk
Wysłany: 2017-12-16, 23:40   

majkel_majki napisał/a:
Wczoraj jeszcze skasowałem błędy i wybrałem się na przejażdżkę, błąd czujnika przepustnicy już się nie pojawił, błędy sond lambda wróciły. Teraz jestem po szybkim vagowaniu na jakie pozwoliła temperatura na dworze i bateria w laptopie. Z tego co widziałem w blokach pomiarowych silnik cały czas jest zalewany paliwem:

- sondy stoją, lewa cały czas 25%, czasem się ocknie i pokaże przez chwilę 0,3-0,4 V, prawa trup 0%, 0V
- czasy wtrysku na wolnych obrotach ok. 8 ms
- spalanie na biegu jałowym ok. 6 l/h

Gdzie są umiejscowione wtyczki od sond? Doraźnie spróbuję je odpiąć i zobaczyć jak zachowuje się silnik.


25% na plus to jest uboga mieszanka,a czas wtysku 8ms mowi tylko to potwierdza,co moze znaczyc ze samochod przez niesprawna sonde jest tak zalewany paliwem,ze nie moze juz bardziej jej zubozyc. po bledach wychodzi ze faktycznie 2 sonda nie zyje a lewa jest ciagle w petli. wymien sonde zeby zaczelo normalnie regulowac paliwo,a dla pewnosci to obie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.