Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 FL ALL ] MMI 3G high na 3G plus  
Autor Wiadomość
Arczer34 
Użytkownik


Rocznik: 2010
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 3.0 L
Dołączył: 12 Wrz 2012
Posty: 48
Skąd: UK
Wysłany: 2015-07-09, 18:17   

To może jest jakaś szansa <amasz>
 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2015-07-11, 15:17   

W Q7 4L fabrycznie było mmi 3g plus, nawet pojawiła sie gałka zmiany biegów jak w A6 C7. Pod koniec produkcji upychali do Q7 co sie dało żeby tylko wyprzedać stare auto.
 
 
rav85 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: Huracan Perf&Maclaren600LT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-19, 13:40   

dużo jest roboty aby zmienić w a8 d3 2003 rok preFL z 2G High na 3G??
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-07-19, 13:46   

rav85 napisał/a:
dużo jest roboty aby zmienić w a8 d3 2003 rok preFL z 2G High na 3G??


uuuu to już ciężka sprawa :)

Chyba niewykonalne,chyba że ma sie wagon pieniedzy :)
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-07-19, 15:19   

jordan233 napisał/a:
Chyba niewykonalne,chyba że ma sie wagon pieniedzy :)

Wykonalne jak najbardziej i to oryginalnych częściach bo przecież ósemki D3 wychodziły również z MMI 3G.
Kasy trzeba położyć sporo bo trochę sterowników będzie trzeba wymienić ale do zrobienia - widziałem u jednego kolegi 3G w aucie z 2003 roku i śmigało aż miło.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-07-19, 15:44   

FOSS napisał/a:
jordan233 napisał/a:
Chyba niewykonalne,chyba że ma sie wagon pieniedzy :)

Wykonalne jak najbardziej i to oryginalnych częściach bo przecież ósemki D3 wychodziły również z MMI 3G.
Kasy trzeba położyć sporo bo trochę sterowników będzie trzeba wymienić ale do zrobienia - widziałem u jednego kolegi 3G w aucie z 2003 roku i śmigało aż miło.


Jestem ciekaw tych kosztów.....
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2015-07-20, 10:09   

Myśle że w 4-5 tysiącach można się zmieścic.
 
 
tomciup 
Użytkownik


Rocznik: 2010
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3 Lift
Wiek: 42
Dołączył: 03 Paź 2015
Posty: 26
Skąd: TBG, UK
Wysłany: 2015-12-08, 17:53   

Montaż 3Gplus jak najbardziej jest możliwy. Dla A8 D3 z MMI 3G czyli ostatnie modele chyba z 2009 i 2010 mają już 3G. U nic wsadzenie 3Gplus jest proste a raczej nie wymagające dużo części. Trzeba wymienić jednostke centralną czyli MMI HDD z D4. Trzeba wymienić GateWaya i jak ma być dobrze to i alternator. I w zasadzie to wszystko z większych rzeczy. Wszystkie inne rzeczy pasują i przede wszystkim software się zgrywa z 3Gplus. Jeżeli chodzi o D3 z 2G to już klamotów trzeba dużo więcej wymieniać. A i żadnego panela środkowego nie musi się zmieniać w 3G bo on już jest z joystickiem.
_________________
Quattro ponad wszystko!!!
 
 
cnbc13 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Alfred
Jeżdzę: A8L 4E
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-17, 05:37   3G na 3G+

Czy po wymianie na 3G+ wyświetlana jest godzina na ekranie MMI i czy możliwe jest ustawienie w menu "czas" ?
Ja bawiłem się z wymianą na 3G+, ale to mi nie działało, oraz monitor się nie zamykał.
 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2015-12-17, 21:49   

tomciup napisał/a:
Montaż 3Gplus jak najbardziej jest możliwy. Dla A8 D3 z MMI 3G czyli ostatnie modele chyba z 2009 i 2010 mają już 3G. U nic wsadzenie 3Gplus jest proste a raczej nie wymagające dużo części. Trzeba wymienić jednostke centralną czyli MMI HDD z D4. Trzeba wymienić GateWaya i jak ma być dobrze to i alternator. I w zasadzie to wszystko z większych rzeczy. Wszystkie inne rzeczy pasują i przede wszystkim software się zgrywa z 3Gplus. Jeżeli chodzi o D3 z 2G to już klamotów trzeba dużo więcej wymieniać. A i żadnego panela środkowego nie musi się zmieniać w 3G bo on już jest z joystickiem.


Z jakiego powodu miałby zostać wymieniony alternator?
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2015-12-17, 23:10   

Kolega teraz zmieniał na 3G w A6 i też musiał dać inny alternator plus sterownik zarządzania energią . Muszę się jutro dopytać czym to jest spowodowane .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
cnbc13 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Multitronic
Zasilanie: ON
Imię: Alfred
Jeżdzę: A8L 4E
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-18, 14:21   

Wymiana alternatora jest potrzebna przy modernizacji MMI na 3G+.
Na 3G nie ma takiej potrzeby.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2015-12-18, 18:20   

Zmienić alternator trzeba przy 3G+ bo jest inny gateway i moduł akumulatora .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 44
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2015-12-19, 11:30   

shaqal napisał/a:
W Q7 4L fabrycznie było mmi 3g plus, nawet pojawiła sie gałka zmiany biegów jak w A6 C7. Pod koniec produkcji upychali do Q7 co sie dało żeby tylko wyprzedać stare auto.


Było pod sam koniec w opcji
widziałam kilka live
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2017-04-15, 23:19   

Odświeżam temacik, co jest potrzebne do przejścia z MMI 2G na 3G lub na 3G+?

Lista gratów itp.

Ktoś przerabiał temat ostatnio?
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.