Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 4.2TDI ] Problem z mocą przy starcie  
Autor Wiadomość
opicasso 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: ON
Imię: Miłosz
Jeżdzę: A8 D4,D3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 49
Skąd: ONY
Wysłany: 2014-07-13, 20:06   [D3 06 4.2TDI ] Problem z mocą przy starcie

Witam. Wydaje mi się, że moja A8 D3 4.2 TDI przy starcie zamula, dając full gaz potrzeba mu okolo 3 sekund aby wyrwał, do tego momentu jest troche zamulony, potem jedzie dobrze, wczesniej moja a8 w benzynie 4.2 od 0 szła jak burza, czy ktos ma jakies pomysly co to moze byc? z gory dziekuje za odpowiedz
 
 
jacek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Kujawsko - Pomorskie
Wysłany: 2014-07-13, 20:18   

Może to normalne przecież turbo nie dmucha od zero rpm , tylko powiedzmy od 1800 rpm.
 
 
Pan_Stefan 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Stefan
Jeżdzę: S8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 14
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-07-13, 20:45   

Filtry wymieniane? Rzucić na kompa zobaczyć czy nie ma jakiś błędów.
 
 
opicasso 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: ON
Imię: Miłosz
Jeżdzę: A8 D4,D3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 49
Skąd: ONY
Wysłany: 2014-07-13, 20:55   

Błędów nie ma , filtr wyglada na czysty, jezdzilem przez pewien okres 4.0 tdi znajomego i od 0 czuc bylo moc, u mnie tak jakby cos ja blokowalo na starcie i powoli rusza a potem przyspiesza, jesli sam nie dojde do przyczyny bede musial jechac do sprawdzonego elektronika on na pewno cos poradzi;]
 
 
Pan_Stefan 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Stefan
Jeżdzę: S8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 29 Wrz 2013
Posty: 14
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-07-14, 06:17   

Dokładnie sugerowałem filtr paliwa, wymienia się go co ok. 30tys bez oglądania. Powinien on ciągnąć od konkretnego dołu przy 1600Obr/min ma już dostępny swój gigantyczny moment obrotowy. Może zmienna geometria turbiny się przycina... a bardzo zadymi jak już załapie mocy?
 
 
opicasso 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: ON
Imię: Miłosz
Jeżdzę: A8 D4,D3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 49
Skąd: ONY
Wysłany: 2014-07-14, 18:32   

filtru paliwa po zakupie nie wymienialem, byc moze to on jest powodem, co do dymienia, to nie dymi w ogole, dopiero przyspiesza mocno jak turbo zalaczy sie, w 4.0 tdi u znajomego wciskajac pedal gazu samochod wyrywa do przodu, moj zamula.
 
 
Bartek87 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 174
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-07-14, 21:33   

na każdym biegu tak masz ? i na trybie sport też ?
 
 
opicasso 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: ON
Imię: Miłosz
Jeżdzę: A8 D4,D3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 49
Skąd: ONY
Wysłany: 2014-07-14, 23:44   

Wydaję mi się, że na starcie pedał gazu jest opóźniony o około 2-3 sekundy. Na trybie sport również. Czy może być taka możliwość, że skrzynia w 4.2tdi są po prostu wolne i opóźniają start? Myślę również o wypaleniu DPF.
 
 
Bartek87 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 174
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-07-15, 17:00   

chyba taki jest urok i charakterystyka 4.2 TDI, u mnie też jak depne od startu to jest chwila zawiechy i dopiero wgniata fotel ( od 2-go biegu) Jak sprawdzałem co prawda stoperem przyśpieszenie to wychodzi ok 6sekund do 100 czyli okej. Ja osobiście bym nie wywalał DPF'a jak nie ma z nim problemu.
 
 
Kaktus 
Użytkownik


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kacper
Jeżdzę: D3
Dołączył: 05 Maj 2013
Posty: 43
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-07-15, 20:10   

proponuje Chipa :) u mnie zszedł do 5:)
 
 
Bartek87 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 174
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-07-15, 20:46   

Kaktus gdzie robiłeś program ? masz wykres ?
 
 
opicasso 
Użytkownik


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: ON
Imię: Miłosz
Jeżdzę: A8 D4,D3
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2012
Posty: 49
Skąd: ONY
Wysłany: 2014-07-15, 22:56   

nie jechalem innym 4.2 tdi, jednak w 4.0 tdi na starcie czuc duzą moc czego u mnie nie ma, byc moze 4.2 tdi sa po prostu takie, musze sprawdzic ile ma do setki
 
 
Kaktus 
Użytkownik


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kacper
Jeżdzę: D3
Dołączył: 05 Maj 2013
Posty: 43
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-07-16, 13:42   

Bartek87 napisał/a:
Kaktus gdzie robiłeś program ? masz wykres ?

u Roberta w Gdańsku w Tune-up.
nie byłem na hamowni także nie wiem ile wyszło dokładnie.
Z komputera jemu wyszło około 360 koników, i 700 niutonów.
jest zupełnie inaczej poprowdzona krzywa teraz ciagnie od samego dołu.
Zmiana moim zdaniem duża.
 
 
Bartek87 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 174
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-07-16, 18:28   

a zmieniło się coś w spalaniu po programie ?
 
 
Kaktus 
Użytkownik


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kacper
Jeżdzę: D3
Dołączył: 05 Maj 2013
Posty: 43
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-07-16, 20:28   

wydaje mi sie, ze przy jezdzie "bez szaleństw" kiedy skrzynia delikatnie sobie przełącza spalanie spadło. ogólnie średnia jest ciut mniejsza ale przyznam, że więcej teraz "depcze" także troche wiecej ropy idzie w powietrze.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.