Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator  
Autor Wiadomość
carbonek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 128
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2018-01-10, 15:55   

Zamówiłem ten kabel także jest już po zawodach i tak. Założę go i zobaczymy. Od 2009 roku wyhaczylem za 50 zł. Zdam relacje czy pomogło. Teraz idę ładować akumulator Haha.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2890
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-10, 17:02   

FOSS napisał/a:
carbonek napisał/a:
nowy kabel pewnie worek pieniędzy w ASO więc mija sie z celem ...

ASO to jest jednak ASO :/

- kabel minusowy od akumulatora do sterownika zarządzania energią 173,41pln netto detal
- kabel plusowy od akumulatora do bezpiecznika 420,22pln netto detal

Skąd taka różnica w cenie? <bezradny>


no jak skąd...




ja widzę różnicę.... ;)

drago_o napisał/a:
Ja bym się tak nie upierał z tym ASO. To jednak tylko przewód z zarobioną klemą. Zaczynałbym od wyczyszczenia wszelkich połączeń na przewodach a jeśli nic nie da to zarobił taką klemę na nowo. To nie jakaś specjalistyczna klema znowu aby w ASO ją kupować.


no jak nie widać powyżej że nie jest to taka zwykła klema to co ja poradzę ;)

po drugie żeby wyczyścić trzeba je porozcinać nic się nie zrobi na zarobionych

też mnie to czeka... (a raczej FOSSa w moim aucie :P :P )
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2018-01-10, 19:45   

Już kiedyś pisałem że dołożyłem drugi kabel plusowy do tego co jest i skończyły się problemy . Jeden koniec do klemy a drugi do bezpiecznika .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2890
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-10, 20:40   

pirotechnicznego bezpiecznika/przerywacza dodajmy.... co by nie było wątpliwości

problem w tym że nie wszystkim się grzeje tylko tam... np u mnie duuuużo cieplejsze jest
połączenie na słupku A na dole
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
carbonek 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 128
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2018-01-10, 21:19   

U mnie sam plus na akku tzn klema plusowa jest jak patelnia gorąca. Sam kabel nie aż tak.

[ Dodano: 2018-01-14, 13:32 ]
Kabel wymieniony. Lądowanie w normie. Po trasie kabel jest zimny. Chyba tutaj tkwił problem. Będę obserwował co i jak dalej.
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2018-02-20, 22:02   

patrzcie jakie ja mam jaja :

Dosłownie rozpier....a nie to D3 :/ w zimie to juz w ogóle códa się z moim zaczęły dziać,
Akumulator zjadany jest w kilka minut do zera (wg MMI)
jak jest słabszy to w momencie zapalaniajakoś nie nie wiem, tak mocno odcina napięcie w sterowniku dachu ze nie mam tam podświetlenia no i lusterka mam max przyciemnione :/
muszę pojechać aż się podładuje, odpiąć klemę z aku i podpiąć spowrotem i wszystko wraca do normy, az do momentu gdy znowu słabszy aku przy rozruchu spowoduje spadek napięciana sterowniku dachu :/ ja pier...e !
Czy coś jest nie tak z tym sterownikiem ze ona się tak zachowwuje czy jak ??

2 ciekawostka, odpalam auto mam ok polowe bateri (WG MMI) patrze podświetleenia panelu od dachu brak i lusterka ciemne, no nic dojechalem do domu zgasilem auto otworzylem bagażnik oodpiąłem klemę podpiołem spowrotem, zapaliłem auto wszystko wróciło do normy, patrze a tu kontrolka na fis o słabym aku (jak to qr..a przed 10 min zapalałem i było ok)patrze na wskazanie baterii w MMI a tam pozuje 0
rozładował się w 30sekund ?? chyba jakaś kpina :/ przecież to fizycznie nie możliwe !
sterownik zarządzanie energią niby zmieniony przez kogoś bo patrzyłem na niego i z literką C i o ile pamiętam 2005r
możliwe żeby się ten niby poprawiony rypał i robił mi takie jaja ??
Chyba poszukami mimo wszystko jakiegoś jeszcze nowszego sprawnego bo to jakiś majątek nie jest bo już siły nie mam do tego auta !

pisałem tego posta może 10 min, a w tym czasie na MMI mam już 60% bateri :P P jakieś cuda




[ Dodano: 2018-03-10, 20:29 ]


EDIT:


Ciekawostka
Taka:
Wymieniłem moduł dachu bo mi ściemniał te lusterka co chwilę i jak na razie nie dość że z lusterkami spokój to i od kilku dni nic mi akumulatora nie zjada.... :) Nie chcę zapeszac ale czy możliwe to żeby mi tak jak we wcześniejszym poście napisałem, sterownik dachu zjadał niemiłosiernie prąd ???
Już dobrych kilka dni nic się nie dzieje, Aku cały czas 100%
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1010
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2018-03-10, 20:46   

To co pokazuje MMI to nie jest bezwzględny stan akumulatora.
Skala od 0-100% oznacza ileś Ah dostępne dla elektroniki.
0% nie oznacza wyładowanego akumulatora. Tylko powiedzmy w 60%. Szczerze
to nigdzie nie doczytałem jaka jaki jest ten algorytm.

0% w MMI oznacza ostatni poziom wyłączenia przez system zarządzania energią
by umożliwić odpalenie auta. Nie oznacza to 0Ah w aku ponieważ nie
zakręciło by się silnikiem... rozrusznik nie miałby prądu.

Dlatego ważne jest właściwe kodowanie aku:
(bateria zawsze naładowana na 100% i dopiero kodujemy).
Spowoduje to zwiększenie Ah dla elektroniki i późniejsze włączanie poziomów
jej wyłączania.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-03-10, 21:53   

mkbewe napisał/a:
Nie chcę zapeszac ale czy możliwe to żeby mi tak jak we wcześniejszym poście napisałem, sterownik dachu zjadał niemiłosiernie prąd ???

Możliwe. Generalnie każdy moduł może to powodować a co więcej wzbudzać inne (ale głównie w infotainment). Mi przykładowo kradł prąd moduł komfortu przez to, że uszkodzony był moduł fotela.
_________________
Black Cars Matters
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2018-03-10, 22:11   

No widzisz, czyli może w końcu udało się to zwalczyć :) )))
Dzięki za info
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
xluqas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 39
Dołączył: 28 Lis 2014
Posty: 207
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2018-03-17, 13:07   

Witam lądowanie na alternatorze 14.3 na akumulatorze 12.9 13v ręce mi opadają co zrobić. Moduł zarządzania energią wymieniony na nowszy model. Akumulator sprawdzony urządzeniem 70% sprawności. Może główny kabel zgnity?
_________________
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2890
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-17, 18:35   

podlać cyną w kabel i będzie lepiej, niejednemu już pomogło
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
iwi 
Użytkownik


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 18 Mar 2018
Posty: 5
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-03-18, 10:11   

Witam Proszę o Pomoc
Wczoraj jak wróciłem zostawiłem auto nie zamknięte przychodzę za dwie godziny chcę otworzyć bagażnik a on trochę zareagował i po sekundzie znowu go dociągnoł okazało się że akumulator padł a najdziwniejsze że pod maską było słychać stukanie przy lewej lampie i to chyba zjadło aku teraz nie mogę otworzyć bagażnika aby podłączyć aku moje pytanie co to mogło być te stukanie ( na wyłączonym zapłonie ) i jak otworzyć klapę bagażnika prubowałem podpiąć prąd pod zapalniczkę światło na suficie świeci a klapa ani drgnie Bardzo Proszę o jakąś radę
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2018-03-18, 10:23   

Kluczykiem próbowałeś otworzyć bagażnik ?

Po lewej stronie to kompresor od zawieszenia może słyszałeś .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
iwi 
Użytkownik


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 48
Dołączył: 18 Mar 2018
Posty: 5
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-03-18, 10:38   

kluczyk obraca się i nic, może to był kompresor bo było czuć też drganie ale czy on mógł rozładować aku no ale żeby to zdjagnozować muszę naładować aku ale jak się do niego dostać <bezradny>
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2018-03-18, 10:53   

https://www.a8team.pl/d3-...ator-vt9929.htm

Poszukaj tematu o przekaźniku od kompresora - może styki się skleiły i chodził non stop .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.