|
Autor |
Wiadomość |
lesdud
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 145 Skąd: ololice Inowrocławia
|
Wysłany: 2016-03-21, 09:43
|
|
|
Czy ktoś mógłby mi cyknąć fotkę jak prawidłowo zamocować ten czujnik z ramieniem? Bo ja zdemontowałem go rok temu, ale że był tak skorodowany, że nie nadawał się do reanimacji, więc temat odłożyłem i dopiero ostatnio kupiłem idealną używkę od BMW zamontowałem, ale zastanawia mnie czy w prawidłowy sposób, bo ostatnio Jak byłem u kolegi Wojtka (Bugalon) to zauważyłem, że on ma w inny sposób ten czujnik zamontowany tj. ja mam zamontowany gniazdem do góry od strony koła, a Wojtek ma gniazdem w bok tzn w kierunku tyłu auta i dodatkowo jego czujnik jest od strony komory silnika, a od strony koła ma tylko śruby widoczne i całe ramię.
Prośbę moją o fotkę piszę po to by przypadkiem przez złe zamontowanie coś się nie urwało |
|
|
|
|
|
|
|
lesdud
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 145 Skąd: ololice Inowrocławia
|
Wysłany: 2016-03-23, 11:35
|
|
|
Nikt nie jest w stanie wspomóc zdjęciem lub dokładnie opisać jak ten czujnik ma być zainstalowany?? |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
lesdud
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2014 Posty: 145 Skąd: ololice Inowrocławia
|
Wysłany: 2016-03-23, 16:46
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | http://www.fotosik.pl/zdjecie/af0dd0b9e7f5be61 |
Dzięki - jednak u Wojtka zamontowane było poprawnie więc muszę przełożyć |
|
|
|
|
|
|
|
PieciaZ
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8D2
Dołączył: 02 Maj 2021 Posty: 8 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2024-02-20, 17:53
|
|
|
Panowie odswieżę temat. Mam błąd poziomowania i przedni czujnik z błędem zwarcie do plusa. Wykasowa nie nie pomaga, po kilku dniach wraca. Czujnik pokazuje napięcie 4,39V i nie reaguje na podnoszenie/opuszczanie auta. Kupiłem nowy czujnik, napięcie nie zmienia się i pokazuje 4,10V + znowu błąd zwarcia do plusa.
Przez to, że czujnik jest poza zakresem nie mogę zrobić adaptacji.
Jak myślicie, skąd to zwarcie do plusa ? |
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 260 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2024-02-22, 22:09
|
|
|
Zwarcie między kablami ? Zalana wtyczka? |
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga
Prywatność. |