Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-09-24, 10:09   

drago_o napisał/a:
Jak dobrze, że na oleje są takie fajne promocje... 5+1... Po wyssaniu oleju przez bagnet do silnika 4.0TDI wchodzi dokładnie 11l oleju!!! :D

Nie pamiętam jak to jest w 4.0TDI bo jednak rzadko to przyjeżdża ale w 3.7/4.2 bfl/bfm to wysysanie przez bagnet nic szczególnego do tematu wymiany oleju nie wnosi - bagnet schodzi do miski olejowej i biorąc pod uwagę całość konstrukcji to przez wysysanie można zmienić może ze 100ml i raczej nie więcej :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-24, 12:31   

W 4.0 w jakiejs instrukcji wyczytalem ze w silniku jest 11.5l oleju a przy wymianie 9.6l. Tak bylo przy otatniej wymianie przez korek bo weszlo 9.5l. Wczoraj po wysaniu z bagnetu weszlo 11l :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-09-24, 19:10   

U mnie wchodzi 7,5L oleju, przez bagnet wyssałem 7 Litrów ...reszta w filtrze ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-24, 19:41   

Z filtra i jego obudowy też odsysałem :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-09-24, 20:44   

Po co odsysać bagnetem skoro wymianę filtra i tak się od spodu robi? :P
_________________
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5074
Skąd: Těšin
Wysłany: 2016-09-24, 20:45   

Zwrotnice do D2 pod 360 już przygotowane, z nowymi łożyskami



Jutro regeneracja moich starych zacisków z D3 i można pomału składać.
_________________
Black Cars Matters
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2016-09-24, 20:46   

krzychu22.p1i napisał/a:
Po co odsysać bagnetem skoro wymianę filtra i tak się od spodu robi? :P

Nie wiem jak w PB ale w TDI od góry ;)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-09-24, 20:55   

drago_o, to zmienia postać rzeczy :P
_________________
 
 
oliwier30 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 148
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2016-09-25, 17:54   

A mi żonka tak załatwiła dwie felgi że byłem zmuszony kupić i założyć już zestaw zimowy <cicho>

 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2016-09-25, 20:22   

drago_o napisał/a:
krzychu22.p1i napisał/a:
Po co odsysać bagnetem skoro wymianę filtra i tak się od spodu robi? :P

Nie wiem jak w PB ale w TDI od góry ;)

W PB pod puszką filtra powietrza.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-09-27, 21:21   

wymiana oleju od spodu tzn korek spustowy mocna dowalony

trzeba zdjac oslone silnika

do filtra dostajemy sie poprzez..

odkrecenie opaski przy rurze/ przeplywce

zdjęcie wtyczki

odkrecenie 4 srub gornej obudowy filtra

odczepienie od dolnej czesci obydowy wezyka podcisnienia

odkrecenie 2 srub trzymajacych dolna czesc obudowy filtra

lekkie uniesienie dolnej obudowy i odczepienie rury od pompy sai poprzez przekrecenie w lewo lub prawo o 90 stopni

wtedy ukaze nam sie obudowa wkładu filtra oleju

ogólnie tak wyglada to w BFM
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2016-09-29, 20:10   

wymienione moduły zapłonowe i wszystkie cewki, i wkońcu aksamitna praca V8 <muzyka> <muzyka>
i tu wielkie podziękowania dla MICHAŁA i ADRIANA za skompletowanie potrzebnych części <brawo>
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-29, 20:12   

Ty nie na czasie my wywalamy moduły i starodawne cewki na rzecz nowoczesnych :D
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2016-09-29, 20:21   

toś ty światowy chłop <hmm>
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-09-29, 20:28   

Akcja cewki w D2 FL juz trwa od jakiegos czasu teraz przedliftowcy się szykuja :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.