Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Światła do jazdy dziennej  
Autor Wiadomość
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2017-07-24, 21:07   

tak sie zastanawiam te ledy montujecie dla oszczednosci prądu? czy dla koloru? bo według mnie dajac opornik prad bedzie zarło ten sam .... ale mogę sie mylić.. :P

ja mam najsprstrzy sposób i kazdy led bedzie dzialal kazdy ..... poprostu podłaczacie leda równolegle do zarówki pozycji . zarówke pozycji zostawiacie w lampie z tyłu a w jej mijsce w reflektorze dajecie leda a wytrzymałość hymm juz rok na nich latam i nic sie nie spaliło zadnych błędów nie ma i nie martwie sie czy opornik /rezystor sfajczy mi lampe /kable itd to najprostrzy sposób na 0 błędów może nie idealny ale skuteczny w 100%
;)
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 38
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2017-07-25, 06:21   

dracus6662 napisał/a:
tak sie zastanawiam te ledy montujecie dla oszczednosci prądu? czy dla koloru? bo według mnie dajac opornik prad bedzie zarło ten sam .... ale mogę sie mylić.. :P

ja mam najsprstrzy sposób i kazdy led bedzie dzialal kazdy ..... poprostu podłaczacie leda równolegle do zarówki pozycji . zarówke pozycji zostawiacie w lampie z tyłu a w jej mijsce w reflektorze dajecie leda a wytrzymałość hymm juz rok na nich latam i nic sie nie spaliło zadnych błędów nie ma i nie martwie sie czy opornik /rezystor sfajczy mi lampe /kable itd to najprostrzy sposób na 0 błędów może nie idealny ale skuteczny w 100%
;)


Ale mówisz o ledach na pozycji, czy ledach drl? Już kiedyś pytałem czy mogę właśnie wsadzić leda 7W w miejsce P21W i jako oporniki dać żarówke od pozycji... (tylko ona ma mniej Watów)?
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2017-07-25, 06:48   

nie nie ledy drl mam całkiem inne mówie o pozycji no to moja wina sorry

ale jeżeli nie martwiasz się ze 7w wezmie ci więcej to z powodzeniem podepnij leda równolegle

zasada ta sama i nie powinno niczego wywalić tylko ze oporność musi być ta sama czyli 21w zarówka wtedy zamiennik ledowy nie ma znaczenia

jeżeli nie masz jak się zmiescic ze zwykla banką w lampie dodatkową możesz dac zarówke 21w rurkową i dla swojego mega spokoju wlozyc ją w oprawke typu lamka schowka

na 99.9% nie powinno nic się zapalić na fis ;) z tym ze jeżeli to zastosujesz będziesz miał o 7 wat większy pobor proądu ale chyba to ścierpisz :>

2xkabelki podlaczone rownolegle schowane w lampie . plusem jest to ze jak spali się zarówka [ta jako opornik] To kupisz ją w większości cpn za grosze i dalej działa wszystko z rezystorem hmm szukac w necie zamawiac czekac i martwic się czy czegos nie stopi <boisie> róznie bywa ...

to co pisze jest może nie idealnym rozwiązaniem ale na pewno skutecznym szybkim i bezpiecznym dodatkowo usterkę idzie usunąc na każdym cpn ;) a koszt hmm jakies 2-8 pln w porywach wiatru ;)
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 38
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2017-07-25, 11:56   

Albo poszukać żarówki coś ok 14-15W
 
 
Moocha 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: D3
Wiek: 45
Dołączył: 03 Maj 2017
Posty: 4
Skąd: Bolków
Wysłany: 2017-07-29, 15:08   

Ja przerabiałem ledy z allegro (które zaczęły migotać po paru dniach) oraz niebieskie żarówki które nierówno świeciły. Finalnie wsadziłem Philips + 60% i fajnie świecą na biało bez grzebaniny.
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-07-29, 15:39   

Ma ktoś pomysł na żarówkę H-7, ale żeby miała ok.20W ?? chodzi o to żeby w miejsce H7 wsadzić coś słabszego.
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2017-08-10, 10:50   

Czy realne (bądź ktoś to już próbował) jest zrobienie patentu w kierunkowskazie? Tam są 2 żółte żarówki od kierunków, jak by zostawić 1 mocniejszą jako kierunek a zamiast drugiej białą jako dzienna ??
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-10, 11:05   

sporo zabawy (te zarowki sa na maxa niestandardowe)
a efekt bedzie uwazam mocno dyskusyjny... drl po bokach?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 38
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2017-08-10, 11:33   

Moocha napisał/a:
Ja przerabiałem ledy z allegro (które zaczęły migotać po paru dniach) oraz niebieskie żarówki które nierówno świeciły. Finalnie wsadziłem Philips + 60% i fajnie świecą na biało bez grzebaniny.


Ale te żarówki +60% to P21W dałeś ?
Możesz jakieś zdjecie podesłać jak to wygląda?
 
 
J@ck 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Lip 2017
Posty: 40
Skąd: Szprotawa
Wysłany: 2017-08-12, 21:36   

ktoś ogarniał takie
http://allegro.pl/2w1-swi...6825003533.html
_________________
A,B,B+E,C,C+E, ADR + Cysterny, HDS
Zawsze w drodze, od motocykla po ciężarówkę
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2889
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-13, 10:57   

to znowu przegiecie w druga strone migacz w miejscu drla praktycznie przy grillu
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2017-08-13, 12:37   

Pytanie jest tylko : NA ui ten kierunek?????????

Kierunek w A8 jest na swoim miejscu przecie

jeżeli chcecie zarówkę jako drl rozumiem ale ten kierunek?? zupełne nieporozumienie

sposób wygląda na mało inwazyjny ale jaki efekt przyniesie być może niezły
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 38
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2017-08-13, 22:29   

Ja już póki co zakończyłem walkę z DRL, kupiłem zarówki led P21W oraz filtr w plastikowej puszce w którym przerobiłem wejście i wyjście (odciąłem fabryczne gniazda a w ich miejsca zamontowałem małe konektorki które pasują we wtyczkę i gniazdo przy oprawce naszych lamp P21W). Błędu nie ma, świeci pięknie a w razie problemów odpinam filtr i montuje normalne żarówki w 5 minut. Od strony filtra dostęp jest po odkręceniu góry filtra a od strony kierowcy ciasno ale da się włożyć rękę miedzy lampe a zbiornik płynu wspomagania. Filtr leży na "dnie" lampy i o dziwo nie grzeje się nadmiernie. Będę kontrolował po długich jazdach jeszcze jak się zachowuje filtr.

z takiego filtra:


zrobiłem taki


i dałem taką żarówkę
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2017-08-14, 06:06   

oo no i gitara ważne że kierunku nie zmieniales ;) w razie problemów z filtrem [jeżeliby się grzał ] podłącz równolegle zwykla zarówkę i będzie dobrze ogólnie bys zapodał jakieś zdjęcie jak świecą ..

miałem wcześniej te metalowe oporniki/filtry i powiem że naprawdę się grzały bałem się że kabelki się stopią i będzie ognisko w lampie wiec dałem je na zewnątrz do pasa przykręciłem ale po jakims czasie jeden uległ uszkodzeniu wiec podłaczylem żarówkę równolegle

minus tego że jak się spali zarówka to będzie na fis krzyczeć a plus ze jednak i tak będą pozycyjne ;)

daj zdjęcie
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 38
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2017-08-14, 06:32   

dracus6662 napisał/a:
oo no i gitara ważne że kierunku nie zmieniales ;) w razie problemów z filtrem [jeżeliby się grzał ] podłącz równolegle zwykla zarówkę i będzie dobrze ogólnie bys zapodał jakieś zdjęcie jak świecą ..

miałem wcześniej te metalowe oporniki/filtry i powiem że naprawdę się grzały bałem się że kabelki się stopią i będzie ognisko w lampie wiec dałem je na zewnątrz do pasa przykręciłem ale po jakims czasie jeden uległ uszkodzeniu wiec podłaczylem żarówkę równolegle

minus tego że jak się spali zarówka to będzie na fis krzyczeć a plus ze jednak i tak będą pozycyjne ;)

daj zdjęcie


Miałem dylemat czy metalowe na zewnątrz czy te w plastikowej obudowie i wewnątrz, no ale jak to jest w takiej obudowie z pcv to chyba głupotą byłoby produkować coś co się ma "stopić" a jeśli obudowa wytrzymuje temperaturę to i lampa wewnątrz wytrzyma. Dam znać jak coś będzie nie tak. Zdjęcia wrzucę na dniach bo telefon mam w serwisie i nie mam jak zrobić za bardzo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.