Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 W12 ] Podczas jazdy wieje zimnym powietrzem na post  
Autor Wiadomość
lucki 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: w12
Wiek: 62
Dołączył: 10 Wrz 2017
Posty: 6
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-11-23, 02:34   [D3 06 W12 ] Podczas jazdy wieje zimnym powietrzem na post

Witam. Od zakupu auta ( sierpień tego roku ) borykam sie z problemem ogrzewania. Wygląda to tak: auto stoi leci ciepło, ruszam zimno.
Wymieniłem:
- termostat główny (nowka aso 1800)
- termostat skrzyni (aso 200zł)
- elektrozawory na podszybiu ( uzywka 100)

i nadal to samo. Temperatura silnika waha sie od 85 do 100 podczas jazdy ( jak jest chłodniej to tak 88c )

Ida mrozy a ja jaetsm w czarnej du..e. Proszę o jakieś sugestie
 
 
Jurek22 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jurek
Jeżdzę: Audi A8 D3 ASB LONG Polift
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 01 Lis 2017
Posty: 99
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 2017-11-23, 10:55   

Wyglada jak uszkodzona nagrzewnica albo coś z klapami bo zapowietrzony układ rozumiem ze nie jest
_________________
Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3
 
 
marcin85 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 108
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-11-23, 17:34   

ja może podpowiem mega banalne rozwiązanie ale kiedys w innym aucie mialem podobny problem, narozbierałem sie wszystkiego powymienaiel termostat ( naszczescie nie takie koszta <boisie> ) ale ciagle to samo wszystkie klapy wszystkie weze jak trzeba a problemem okazał się zakamieniony układ chłodzenia i tu mi pomógł ocet, tak ocet złałem cały płyn bo wcześniej ktoś przyoszczędził i woda w układzie była litr octu reszta zalana zwykła woda i póki jeszcze nie ma mrozów to dzień pojeździć i zlać później przepłukać czystą woda zlać i dopiero płyn , ( w moim przypadku po pierwszym czyszczeniu szedł taki szlam że wyglądał jak z kałuży po 3 razie juz czysta woda ) i ogrzewanie było tak mocne że ręki nie mogłem utrzymać przy kratce, kiedyś jeszcze wcześniej miałem żle wpięty reduktor w układ chłodzenia ale widze Ty nie masz lpg więc raczej to nie to bo ponoć jest problem z tym w w12
 
 
ahadam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 58
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 277
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2017-11-23, 18:03   

Miałem podobnie , jeździłem tak parę lat i okazało się że zamienione były węże wodne przy grodzi , przepiąłem je jak należy i po sprawie .
_________________
Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-11-23, 18:12   

marcin85 napisał/a:
pomógł ocet


To też jest problem z zsyfionymi nagrzewnicami, ale napisał że jak auto stoi to leci ciepłe tak więc to chyba wyklucza zatkane nagrzewnice, jakieś błędy VCDS sprawdzałeś ??
 
 
lucki 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: w12
Wiek: 62
Dołączył: 10 Wrz 2017
Posty: 6
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-11-24, 10:51   

witam, wczoraj się zabrałem za czyszczenie nagrzewnic i ... były czysciutkie. Nic dosłownie nic z nich nie wypłynęło.



Kolego ahadam piszesz o węzach przy grodzi. Miałes tyak w w12 ? Mógłbyś przybliżyć temat ?


aha zapomniałbym znalazłem takie cudo ale nie znam angielskiego na tyle, żeby przetłumaczyć wszystko.
Translator google tłumaczy tak troszkę kiepsko techniczny język.
https://ufile.io/xhnzz
 
 
Jurek22 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Jurek
Jeżdzę: Audi A8 D3 ASB LONG Polift
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 01 Lis 2017
Posty: 99
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 2017-11-24, 11:52   

dziwna sprawa z tymi wahaniami temperatury, sprawdź po lewej od filtra kabinowego czy masz taki króciec do odpowietrzania jeśli tak to odkręć i zobacz czy jest w nim płyn
_________________
Najpierw 80 B4, pózniej A4 B5, następnie A6 C5 i w końcu A8 D3
 
 
lucki 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: w12
Wiek: 62
Dołączył: 10 Wrz 2017
Posty: 6
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-11-24, 16:05   

Leci woda. Juz kilkqnascie razy odpowietrzalem to
 
 
ahadam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 58
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 277
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2017-11-24, 17:39   

Miałem tak w 3,3tdi ale sama zasada ogrzewania jest podobna , radzę Ci na próbę zamienić węże przy grodzi , nic Cię to nie kosztuje a możesz się zdziwić . U mnie na postoju i do prędkości 120 km/h wiało normalnie , dopiero po przekroczeniu 130 leciało zimne powietrze i wariował klimatronic , po zamianie węży wszystko wróciło do normy , grzeje tak jak ustawię niezależnie od prędkości .Też byłem pewny że węże są dobrze podłączone a jednak nie były .
_________________
Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1010
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2017-11-24, 17:49   

Ahadam, mowa jest o D3, tam trochę inaczej to wygląda.

Bez pojeżdżenia i popatrzenia co się dzieje z temperaturą silnika, czujników przy
nagrzewnicach nic się nie wymyśli.

Najpierw trzeba zobaczyć czy siada temperatura silnika czy klimatronik wariuje.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-11-24, 20:53   

A powiedz jeszcze jedno pisałeś że jak auto stoi to leci ciepłe (co wyklucza zapchane nagrzewnice to co pisałem wcześniej) jak ruszysz to zimne, a próbowałeś na postoju przytrzymać na wyższych obrotach ? jeśli tak to co się dzieje ?
 
 
marcin85 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 W12
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 108
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-11-24, 22:36   

Marcin2013 napisał/a:
marcin85 napisał/a:
pomógł ocet


To też jest problem z zsyfionymi nagrzewnicami, ale napisał że jak auto stoi to leci ciepłe tak więc to chyba wyklucza zatkane nagrzewnice, jakieś błędy VCDS sprawdzałeś ??


u mnie na postoju bylo cieplo tak samo ale w czasie jazdy bylo juz tylko zimno nie byly przytkane tylko mocno zasyfione no ale skoro czysciles to raczej to odpada w tymi wezami moze byc dobry trop a juz wczesniej pytalem lpg nier masz??
 
 
ahadam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 58
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 277
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2017-11-25, 00:55   

Zmień węże to przynajmniej wykluczysz zamianę.
_________________
Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka
 
 
lucki 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB
Imię: Janusz
Jeżdzę: w12
Wiek: 62
Dołączył: 10 Wrz 2017
Posty: 6
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-11-25, 03:06   

Wlasnie skonczylem i mam problem rozwiazany ;-) teraz jest skwar w srodku juz przy temp 70C. Problemem byl przekaznik sterujacy dodatkowa pompka wymuszajaca obieg. Wsadzilem uniwersalny ( od swiatel z fiata 126p ) i pompka odpala.
<amasz>

[ Dodano: 2017-11-25, 03:10 ]
Aha zqpomnialbym. Moze sie przyda komus taka wiedza. Jest pompka przy webasto. Generalnie ona nie dziala bez uruchomionego silnikq w wersjach PB. W w12 wlasnie wg ELSY musi dzialac. Podmienilem kodowanie w stwrowniku webasta.

Bez tej ingerencji i tak bylo cieplo
 
 
maciex90 
Użytkownik


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Dołączył: 25 Sie 2017
Posty: 1
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-11-22, 13:01   

lucki napisał/a:
Wlasnie skonczylem i mam problem rozwiazany ;-) teraz jest skwar w srodku juz przy temp 70C. Problemem byl przekaznik sterujacy dodatkowa pompka wymuszajaca obieg. Wsadzilem uniwersalny ( od swiatel z fiata 126p ) i pompka odpala.
<amasz>

[ Dodano: 2017-11-25, 03:10 ]
Aha zqpomnialbym. Moze sie przyda komus taka wiedza. Jest pompka przy webasto. Generalnie ona nie dziala bez uruchomionego silnikq w wersjach PB. W w12 wlasnie wg ELSY musi dzialac. Podmienilem kodowanie w stwrowniku webasta.

Bez tej ingerencji i tak bylo cieplo


Hej, powiedz mi proszę który to przekaźnik i gdzie go mogę znależć.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.