Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.0TDI ] Drżenie budy  
Autor Wiadomość
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-09-25, 09:43   [D3 04 4.0TDI ] Drżenie budy

Witam,

Z nienacka dopadl mnie problem. Drżenia pochodzące od skrzyni biegów. Przy przyspieszniu najbardziej, delikatnie w trakcie stalej jazdy i lekko na postoju. Drganie calkowicie znika jak wrzuce N na postoju. Chyba bezsprzecznie to bedzie skrzynia prawda? Tylko czemu drgania sa na postoju? Chyba, ze to konwerter? Po rozlaczeniu skrzyni na N nie czuc nic. Jakies pomysly od czego zaczynac?

Pozdro,
Karol

[ Dodano: 2017-09-26, 15:09 ]
Czy ktoś może zerknąć w mój dynamiczny LOG? Wydaje mi się (albo żle robię loga) albo obroty skrzyni w ogóle nie zgrywają się z obrotami silnika a LockUp się nie zamyka. Czy dobrze to interpretuję?

Kod:

        obr   obr    wyj
time    sil    skrz  skrz  bieg  chyba lockup
 0.01    672    0    0       1    PN Inactive
 0.25    672    0    0       1    PN Inactive
 0.51    672    0    0       1    PN Inactive
 0.76    672    32    0       1    PN Inactive
 1.03    736    96    32       1    PN Inactive
 1.28    960    192    32      1    PN Inactive
 1.54    1120    320    64      1    PN Inactive
 1.79    1248    480    128      1    PN Inactive
 2.06    1408    672    160      1    PN Inactive
 2.31    1472    864    224      1    PN Inactive
 2.57    1568    1056    256      1    PN Inactive
 2.84    1664    1248    288      1    PN Inactive
 3.12    1792    1408    352      1    PN Inactive
 3.37    1952    1568    384      1    PN Inactive
 3.63    1984    1472    416      1    PN Inactive
 3.88    2080    1152    480      1    PN Inactive
 4.15    2272    1248    544      2    PN Inactive
 4.40    2400    1408    608      2    PN Inactive
 4.68    2528    1600    704      2    PN Inactive
 4.93    2624    1760    768      2    PN Inactive
 5.21    2656    1856    832      2    PN Inactive
 5.46    2464    1536    896      2    PN Inactive
 5.72    2464    1408    928      2    PN Inactive
 5.97    2496    1504    992      2    PN Inactive
 6.24    2528    1568    1056    3    PN Inactive
 6.49    2592    1664    1088    3    PN Inactive
 6.77    2656    1728    1152    3    PN Inactive
 7.02    2656    1824    1216    3    PN Inactive
 7.28    2752    1888    1248    3    PN Inactive
 7.53    2784    1984    1312    3    PN Inactive
 7.80    2720    2016    1344    3    PN Inactive
 8.05    2656    1760    1376    3    PN Inactive
 8.33    2752    1632    1440    4    PN Inactive
 8.58    2784    1696    1472    4    PN Inactive
 8.84    2784    1728    1536    4    PN Inactive
 9.09    2816    1792    1600    4    PN Inactive
 9.36    2848    1856    1632    4    PN Inactive
 9.61    2848    1888    1664    4    PN Inactive
 9.87    2816    1952    1728    4    PN Inactive
10.12    2624    1984    1760    4    PN Inactive
10.39    2464    2048    1792    4    PN Inactive
10.65    2496    2080    1824    4    PN Inactive
10.92    2432    2016    1856    4    PN Inactive
11.17    2016    1760    1856    4    PN Inactive
11.45    1888    1632    1888    4    PN Inactive
11.70    1824    1632    1920    5    PN Inactive
11.96    1824    1664    1952    5    PN Inactive
12.21    1792    1696    1984    5    PN Inactive
12.48    1792    1728    1984    5    PN Inactive
12.73    1856    1728    2016    5    PN Inactive
13.01    1888    1728    2016    5    PN Inactive
13.26    1824    1760    2016    5    PN Inactive
13.52    1792    1760    2048    5    PN Inactive
13.77    1888    1760    2016    5    PN Inactive
14.04    1888    1728    2016    5    PN Inactive
14.29    1728    1568    2048    5    PN Inactive
14.57    1408    1408    2048    5    PN Inactive
14.82    1504    1408    2048    6    PN Inactive
15.08    1472    1408    2048    6    PN Inactive
15.33    1472    1408    2048    6    PN Inactive
15.60    1472    1408    2048    6    PN Inactive
15.85    1504    1408    2048    6    PN Inactive
16.13    1472    1408    2048    6    PN Inactive
16.38    1472    1408    2048    6    PN Inactive
16.64    1472    1408    2048    6    PN Inactive
16.91    1472    1408    2048    6    PN Inactive
17.17    1472    1408    2048    6    PN Inactive
17.42    1472    1408    2048    6    PN Inactive
17.69    1472    1408    2048    6    PN Inactive
17.95    1472    1408    2048    6    PN Inactive
18.22    1504    1408    2048    6    PN Inactive
18.47    1504    1408    2048    6    PN Inactive
18.73    1472    1408    2048    6    PN Inactive
18.98    1472    1408    2016    6    PN Inactive
19.25    1472    1408    2016    6    PN Inactive
19.50    1472    1376    2016    6    PN Inactive
19.76    1440    1376    2016    6    PN Inactive
20.01    1408    1376    2016    6    PN Inactive
20.28    1376    1376    2016    6    PN Inactive
20.53    1216    1376    2016    6    PN Inactive
20.79    1280    1376    1984    6    PN Inactive
21.04    1376    1376    1984    6    PN Inactive
21.31    1312    1344    1984    6    PN Inactive
21.56    1280    1344    1952    6    PN Inactive
21.84    1312    1344    1952    6    PN Inactive
22.09    1312    1344    1920    6    PN Inactive
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2017-09-26, 15:14   

Karol a jak robisz test LockUp-a ?

Tip na najwyższym biegu, w momencie kiedy pokazuje że LockUp jest zapięty dajesz w podłogę.
Ale skoro się nie zapina na sztywno to albo problem ze sprzęgłem albo sterowaniem.

DODANO:
Już widzę :)

Wygląda na to, że nie spina go wogóle
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-09-26, 15:16   

Teraz wrzuciłem LOG bo wcześniej nie chciał się wkleić. Odczytuje jego stan w blokach pomiarowych w trakcie robienia loga. Ale nie wiem po jakim czasie powinien się zapiąć? Odrazu po zrównaniu obrotów czy po jakimś czasie?

[ Dodano: 2017-09-26, 15:17 ]
Nie wiem kiedy to się stało i przestało zapinać ale drgania od jakichś kilku dni występują. Obroty nie zrównują się wcale między skrzynią a silnikiem.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2017-09-26, 15:24   

Wygląda na to, że czeka Cię wizyta u jakiegoś magika od skrzyń <onie>
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-09-26, 15:27   

Zrobię ponownie loga tylko muszę na 100% się dowiedzieć czy odpowiednią grupę sprawdzam z tym lockup'em. "Shift lock solenoid N110" to może też być chyba elektronagnes selektora a nie lockup.

[ Dodano: 2017-09-26, 15:50 ]
Jeżeli ktoś ma takie informacje to poproszę, które grupy trzeba zlogowac aby było dobrze widać?

[ Dodano: 2017-09-26, 17:14 ]
Zrobiłem dobry log. LockUp się zamyka. Są jakieś dziwne uślizgi konwertera.

Wszystko w pliku:
http://chomikuj.pl/drago_...,6079406026.xls
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2891
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-09-26, 19:33   

tak N110 to blokada wajchy
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-09-28, 22:12   

http://vaglog.com/

Wrzuc to tutaj - bo Twój jest mało czytelny
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.